On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
STAY AWAY! I have emailed them 3 times, they don't respond. The phone number says they are not taking calls "at this time" The only way to stop them from billing you is contact your bank! Grrrrr
I send email to cancel subscription directly after receiving my first box of completely unuseable old makeup theres no other way to cancel it. I think its dome. I go into the hospital havee surgery on my spine forget about it. Come to find out they never did what i asked i find an email i never got beecause i was in the hospital when i go to email theem again bc they are trying to withdrawl money from an over drawn account. And realize they said the best they could do was give me a 15 percent discount on the next box! Cancel my subscription! Not only did they not cancel my subscription they didnt even givee me thee discount this company is thee biggest rip off ive eveer come across cancel my subscription!
OMGSH! They lie, rip your debit card off and then you cannot cancel because they have zero ways to contact! BUT I FOUND ONE WAY THAT WORKS! EMAIL THIS ADDRESS: billing@
*******@babecosmetics.com
You will get what you want to say read by a human! To not get continued charges the only way is to contact your bank and get a new card issued and asap! Because they've billed my card FOUR TIMES IN TWO WEEKS! BE SAFE! BEWARE! DONT USE BABE COSMETICS! THEY ARE SCAMMERS!
Got 2 charges and 0 boxes. Customer support is the worst in the market. Complete scam, do not order!
Not sure why everyone has written such bad reviews… though I never received my free box, every one I have received after that has been amazing. I pay around $50 AUD a month and usually get between $100-200 worth of products. I have received skincare that I researched and is worth in the $100s. Not sure how anyone is complaining.
Below is my most recent box with an $80 set of all natural ingredient lipsticks 10/10 recommend.
I don't even remember purchasing this box. Apparently, you get the first box free and just pay shipping. As soon as I realized that my bank was charged almost $20 for shipping I emailed them and tried to cancel. They replied and said I had to pay for 3 months of boxes or I would incur a cancelation fee! Do not buy anything from these scammers!
3 months after my beloved pet crossed the rainbow bridge, I asked how long a very expensive bag of food would last, and without asking, was issued an immediate refund ($65 for 17lb bag). The following day Crystal my csr, had flowers delivered to me in condolences for Bella. It was extremely moving that she went out of her way to show they truly care about our pets and not just all the money we spend.
This company is a scam.
Charged for 3 boxes, never received a single one.
Sent at least 10 emails, either no response or a generic email that gives nothing away.
No time to contact the police and chase up refunds anymore, Iv spent months trying. They clearly rely on this.
Can't believe a scam is so highly advertised and real seeming… never thought I'd ever fall for a scam, furious and ashamed
I have to get a new bank card. I got my free box like many other people. There was nothing about a second box requirement when i signed up or anywhere like others are saying, although after cancelling my account right after my initial order, i was still charged full price for the next box. After many emails, i have never received a reply, and their phone number just plays music and never brings you to a customer service agent. The products were alright quality, some smaller brands that are sold in drug stores and gifted through other legit services (ie. Ipsy), however i only recieved 4 items of the 5 promised, were in total worth nowhere near the supposed $80-100 value as advertised on thw website and that paired with the obvious choice to charge me past our agreement and not reply to emails has me convinced for sure they are just trying to get as much money from you as possible. Do not fall for the free box. It is not worth the trouble and money lost.
I decided to try it because they had a special 7.95 offer. I didn't read the fine print that I have to keep it for two months or they will charge me 29$. I don't like the products at all. They don't work, and they seem more aimed to look nice but not do anything. It could literally be anything in these products. It's mostly low grade skin care, like from a dollar store and a few glittery products. All china made, with logos that make them look certified but they aren't the actual proper logos. I expected more makeup and tools. The allure beauty box is much better and age appropriate for me and valuable. And I know the products are legitimate. I am 35 and need real skin care items. Not play skin care. Babebox seems nice at first but it's actually only junk products. Not one thing I would use. I tried to cancel twice. But they do not communicate well. I have asked that they cancel and charge me if they have to, the full rate. I just want to be done. But they stopped responding after I said to cancel. Just disappeared. They know what I want, I have repeatedly made myself clear. But instead their customer service reps are dragging through painful conversations, to the point of extreme aggravation. They are trying to keep me from cancelling. Do not ever sign up for Babebox. You have been warned. They won't let me leave. They require a direct email request and long conversation to cancel. Even though at first set up they claim easy cancellation. They repeatedly tell you why you can't cancel or will be punished for cancelling. The whole thing is set up to make you think you are getting to try something with little risk and easy cancellation if you don't like it. That is absolutely false. I will file a complaint with the BBB. They are misleading and won't allow me to cancel. For horrible products too. I even paid the extra money for two bonus items, also that I would never use. I absolutely do not feel it's value was even 10$ for the entire box.
Update: I was only able to stop them from charging me at the pay source. They wouldn't stop. I only figured this out after researching the company. Apparently they will keep charging you without permission. Every month. Unless you tell your bank to stop payments.
Yes "Babe Cosmetics" will no longer be charging me $16.95 & $34.99 every month and sometimes sending me a box and another month 2 of the same one JUST because I called PayPal… I called your "1-800#" after I learned that "Babe Box" didn't cancel my subscription since the first "free" box which it wasn't "free" cause they charged me for it… there is where I discovered the whole "#800" was bogus because you call and what answers you is a little song and after 7 to 10 minutes it hangs up on its own with no menu, no options, nothing, just the song and then hangs up, so after learning this I wrote an email expressing that I wanted my refunds since I had already canceled that subscription since January and that I wanted to terminate the subscription with them COMPLETELY! All I got in return was an email response saying "sorry for the inconvenience and we have refunded you two charges of $16.95" So let's say you you sent me the " babe box" with five items for $16.95 (because that's how much they are announced for on the website) then what am I paying $34.95 for every month that's those are the refunds I need because I wasn't receiving anything for those charges every month only the 4 boxes which one month was skipped so the next on March I believe they sent me 2 w/ the same contents for that you can charge me the boxes if you would like (even though the first one was supposed to be free and it wasn't) but what am I receiving in return for the $34.95? Nothing, that there is down right trickery on your end. I need my refunds I have a family and a newborn I tried out your company but when I saw that $34.95 charge after my first box I had to cancel it because it was out of my budget. In conclusion if you want to charge me the $16.95 per box even though one was supposed to be free it's fine because I received 4 boxes even tho there was a month skipped & got 2 of the same one the following month; what I want is the refunds of $34.95 because I did not receive anything for that.
The " company " won't make it clear why there is two payments being charged each month (one of $16.95 and another one of $35.95) and they're just sending one box for their subscription I am not receiving anything for the $35.95 only for the $16.95 which is the 4 boxes I have received (which the first one was supposed to be free and they still charged me for it) they keep on giving me the go around like they did in the emails and phone calls there is no admission of wrongdoing on their part. When I first tried the box I canceled the subscription right after I saw the $35.95 being withdrawn from my account because I wasn't receiving anything for that and I asked for the refunds for that amount I'm willing to pay the $16.95 even though the first one was supposed to be free but I am willing to pay for the four of them I am not willing to pay for the $35.95 which I'm not receiving anything for. On their website they announce that their boxes are $16.95 this seller was very vague in their answers here on PayPal and everything they said they did not address the $35.95 charge and what it was for they just said that those boxes were sent out and to check the tracking number, the boxes are at $16.95 not $35.95. There's no reasoning with them so I just rather escalate it to PayPal and for them to see the messages were we go back and forth and they're not making much sense as to what I'm getting for $35.95. Because like I mentioned in their website the boxes are announced at $16.95 so I don't know what the $35.95 are for.
I received my very first box. Missing welcome card stating contents.
Bronzer palette was pulverized, and it scattered all over the box, palette goes to waste now.
Lip gloss stick is damaged. The colour stick was off the tube stuck to the cover. Hard to get it off that squished the stick. Ugh.
I ordered a free box from babe, paid shipping and ordered 2 bonus items for a extra $9.99 I never got, I complained 2 times, didn't get anywhere, so cancelled my credit card and got new card to stop future ordering. I said when I ordered to skip a month and they tried to charge my card a second time before sending the 2 items they said they are not sending..
I purchased their ‘Babe box' through a 3rd party app for a discounted price. Little did I know this would lead to excuse after excuse for why i couldn't cancel and had to pay for more months. I intended to only get one month and instead got roped into buying 4. The customer service refused to cancel TWICE. Once because of their fine print which was NOT on the app I purchased it through, and the other time they simply stopped responding until i had paid for another month. I had to go through 3 representatives before they even cancelled. Please save your money and time.
Hello I'm a student and I don't have any job because of the corona, so I am pretty broke. I use my mom's credit card when I need to order something so I have it saved on Google, but it needs the CVC code anyway. How is possible I was charged 65$ when I didn't order anything?!?!? I was on this website only today when this happened. I remember I was looking on the Babebox website with thought I might subscribe one day, but I never did and now I have an order for 65$ that I don't want and I want my money back until it is sent. I looked in my emails that say I order a subscription and I should have 2 boxes by this time. The number of my order is #*******085, please unsubscribe it and send me my money back before it's too late. At least for the last one that wasn't shipped.
I am willing to change my review after it's fixed, but now I have really big problems.
First box received was damaged and had a broken palette. Asked a replacement, received an unexpected email demanding an affidavit, sent the picture after determining this unknown new email was in fact legit. Received replacement palette in next shipment but it was loose in the package and not sent safely in the box so it came just as broken as the first one. My daughter was justifiably disappointed and threw second palette away. No pictures means no customer service. Apparently paying customers must be held to a deeper integrity than the company.
I ordered this babebox to try out and all I can say is what a waste of money.The products are cheap crap from China. I could have paid a fraction of what I spent just going to the dollarama.Im going back to ipsy
A month ago I ordered the box, according to them it was totally free and I only had to pay for the transport.
A few days ago I received a notification from the bank that the company had withdrawn around € 31!
Do not fall prey to these thieves!
I'm so excited with my BABEBOX I loved all the makeup and skincare products I recieved! They're all cruelty free and I recieved two mystery items at 9.99 with my first month of a free box! I can't wait for next month this is worth it!
Got roped in for three months. On third month, the eyeshadow palette was broken. I messaged customer service and they said that they would send me a replacement. Got charged for a fourth month and had yet to receive a replacement eyeshadow for the previous box so I tried to cancel and get refunded. They refused. Fourth box came at the end of the month with replacement eyeshadow outside of the box and completely smashed. It is definitely the worst makeup subscription box I have done. There are alot better ones for half the price that give better products. Most of the stuff I have to give away because I am fair skinned and it is a bunch of dark bronzers and stuff.